marți, 19 octombrie 2010

Mădălin Ionescu la debut: rating ușor sub media postului și de două ori mai mic decât concurența



Prima ediție a emisiunii lui Mădălin Ionescu la Kanal D a avut rezultate de audiență apropiate de nivelul postului. Programul Drept la țintă a fost urmărit în medie, de 211.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce înseamnă un rating de 1,8.

Înainte de prima ediție cu Mădălin Ionescu, postul Kanal D avea o audiență ceva mai mare pe intervalul respectiv. Care sunt cifrele și cum a stat în bătălia cu Acces Direct și Happy Hour, în continuare:


  • Emisiunea Drept la țintă a fost difuzată între orele 16.43 și 18.36. Media de audiență în mediul urban a fost de 211.000 de telespectatori, adică 1,8 rating.





  • Media emisiunilor concurente a fost de 533.000 de telespectatori, adică 4,7 rating la Happy Hour și de 479.000 de persoane la Acces Direct (4,2 rating).





  • Mădălin Ionescu s-a intersectat cu Acces Direct (Antena 1) și Happy Hour (Pro TV) timp de 45 de minute (17.45 – 18.36). În intervalul de bătălie directă, Pro TV și Antena 1 au fost la egalitate, iar Kanal D a fost pe locul patru:


Antena 1 (Acces Direct): 509.000 telespectatori, 4,4 rating
Pro TV (Happy Hour): 504.000 (4,4)
Antena 3 (100 de minute, cu Alessandra Stoicescu): 224.000 (2 rating)
Kanal D (Drept la țintă): 197.000 (1,7)



  • În luna septembrie, Kanal D făcea pe intervalul lui Mădălin Ionescu un rating de 2, adică aproximativ 231.000 de telespectatori. La acea oră era programat un serial turcesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu